Zbyt niski ruch na stronie www to problem nie tylko młodych przedsiębiorstw. Bardzo często nie mamy pomysłu na to, jak promować przedsiębiorstwo. Ograniczeniem może być również zbyt niski budżet. Ważne jest to, aby posiadane środki finansowe racjonalnie wykorzystać. Nie możemy tracić gotówki na działania, które przyniosą nikła efekty. Reklama firmy w internecie nie musi być trudna, jeśli tylko zgromadzimy niezbędną wiedzę.

Rozbudowa strony
Wiele firm zapomina o tym, że witryna jest wizytówką marki. Jeśli strona www powstała kilka lub kilkanaście lat temu, to najprawdopodobniej jest ona kompletnie przestarzała. Bardzo ważne jest to, aby zbudować ją na nowo. Musi być ona przyjemna dla oka, a także prosta i bezproblemowa w obsłudze. Dodatkowo należy zoptymalizować ją pod względem SEO – bezpośrednio wpływa to na naszą pozycję w wyszukiwarce Google.

Google AdWords
Kampania AdWords to szybki sposób na to, aby osiągnąć wysoką pozycję w wyszukiwarce Google. Minusem tego rozwiązania jest cena. Uczciwym rozwiązaniem jest zapłata za ilość kliknięć. Ponadto powinniśmy również stworzyć wirtualne wizytówki naszego przedsiębiorstwa, które zostaną umieszczone w lokalnych katalogach firm.

Twoja ocena: oceń teraz
Aktualna ocena: 0 - 0 głosów